torstai 9. helmikuuta 2012

Tunnustus

Sain Hannelelta tunnustuksen lämmittämään mieltä pakkasten keskellä. Hannele taiteilee upeita kynsiä blogissaan Kunsii. Käykäähän kurkkaamassa. ;)


Tämän tunnustuksen saajan pitää:
1) Kertoa linkin kera blogissaan, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2) Kirjoittaa seitsemän random faktaa itsestään.
3) Lahjoittaa tämä tunnustus 15 blogille/bloggaajalle.

Tässäpä sitten näitä "jännittäviä" faktoja minusta.

1) Olen nirso ruoan suhteen. Vaikka allergioita ei olekaan, löytyy melko paljon sellaisia ruoka-aineita, joiden syömistä välttelen. Muutamia esimerkkejä: äyriäiset, oliivit, sienet, homejuustot ja muutkin voimakkaat juustot, sisäelimet....
2) Rakastan laulamista ja SingStar on yksi parhaita keksintöjä ikinä!
3) Olen koulutukseltani soveltava ydinfyysikko.
4) Olen hirmuisen hidas aamutoimissani. Minulla menee yleensä noin 1½ tuntia heräämisestä siihen, että olen ovesta ulkona.
5) Olen vasenkätinen.
6) Haaveilen matkustavani jonain päivänä Uuteen-Seelantiin. Myös Islanti ja Skotlanti ovat toivelistalla (ja selkeästi helpommin toteutettavissa).
7) Toivoisin muutamaa lisätuntia vuorokauteen.



Viittätoista seuraavaa saajaa en valitse, mutta jokusen kuitenkin. Toivottavasti kaikilla ei ole tätä jo ennestään.
Blomma
Sumin sörsselit
Askartelin itte
Zanniksen helmeilyt
A Pinch of Love

4 kommenttia:

  1. Kiitos, paljon tunnustuksesta:)Kivat tunnustukset sulla.

    VastaaPoista
  2. Mulla voisi olla osittain aika samanlaisia tunnustuksia :D

    Meilla oli vasta keskustelua tuon mun islantilaisen ystavan kanssa Islantiin matkustamisesta. Icelandair ilmeisesti tarjoaa sellaisia valilaskullisia lentoja Nykin ja Euroopan valilla, joissa voi ilmaiseksi pysahtya Islannissa vajaaksi viikoksi. Ois kiva joskus pysahtya vaikka pariksi paivaksi matkalla johonkin suuntaan :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihan hurjan paljon kaikesta. Eikä vähimmäisenä ainakaan tää tunnustus :)

    VastaaPoista
  4. Suuret kiitokset tunnustuksesta! jatkan tätä kunhan on rauhallinen hetki. :)
    Kiva lukea noita tunnustuksia, vähän taustoja bloggaajasta. :) Soveltava ydinfyysikko? Varmaan mielenkiintoinen ammatti, vaikka tuo nimike ei oo mitenkään tuttu.

    VastaaPoista